A Consejería de Educación, Cultura e Deporte do Principado de Asturias presenta esta guía co obxectivo de contribuir á mellora da atención educativa do alumnado con necesidade específica de apoio educativo por presentar dificultades de aprendizaxe en xeral, e en particular, para o alumnado que presenta trastorno por déficit de atención con ou sin hiperactividade. A publicación consta de dúas partes ben diferenciadas:
- Unha primeira parte dirixida fundamentalmente a profesionais da orientación educativana que se describen ampliamente os procedimentos para a detección temperá, a avaliación e a intervención educativa co alumnado con TDAH, e se proporcionan diversas ferramentas para levar a cabo esta tarefa.
- Unha segunda parte dirixida ao profesorado en xeral, na que se facilitan orientacións e estratexias que permiten axustar a atención ás necesidades educativas que presenta este alumnado.
A guía dedica un lugar destacado ás adaptacións necesarias no proceso de avaliación. Tamén se tratan aspectos esenciais a ter en conta para facilitar a colaboración entre a familia e o centro educativo.
Deja un comentario